Materská škola Estónska 5207/3, 821 06 Bratislava
Č.j. 596/21
VÝZVA
na predloženie ponuky – zákazka s nízkou hodnotou na dodanie stavebných prác
(v súlade s ustanovením zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní
a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov)
1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov organizácie: Materská škola
Sídlo organizácie: Estónska 5207/3, 821 06 Bratislava
IČO: 31787045
DIČ: 202 132 77 59
Kontaktná osoba: Mgr. Lenka Hricková – riaditeľka
Iveta Vicianová – ekonóm
tel. 02/45 245 663 mobil: 0911 977 496
e-mail: estonska3@gmail.com
1. Opis predmetu zákazky
Prerábka príručných kuchyniek
2. Miesto dodania služby:
Estónska 5209/7 Bratislava
3. Termín plnenia: 15.11. – 10.12.2021
4. Výsledná cenová ponuka musí zahŕňať:
Odstránenie starej podlahy v 4 príručných kuchynkách
Oprava povrchov podlahy v 4 príručných kuchynkách
Osadenie novej podlahovej krytiny v 4 príručných kuchynkách
Demontáž kuchynských liniek v 4 príručných kuchynkách
Vymaľovanie 4 príručných kuchyniek
Odvoz demontovaného nábytku a sutiny po búracích prácach
Nové kuchynské linky, kompletné s dresom, batériou, pracovnou doskou a obložením 4x
Montáž nových kuchynských liniek v 4 príručných kuchynkách
Nátery, maľby zárubní, radiátorov, stolárskych výrobkov
Dopravné
5. Vybraný uchádzač bude ten, ktorý predloží kompletnú ponuku s najnižšou cenou
a splní podmienky stanovené v zadaní výzvy.
6. Predpokladaná hodnota zákazky s DPH:
do 29 000€
7. Administratívne informácie
Nutná obhliadka !!!
Ponuky možné posielať poštou, mailom alebo osobne v zalepenej obálke.
8. Lehota na predkladanie ponúk:
od: 2.11.2021 do 8.11.2021 (do 12:00 hod.)
9. Miesto na predkladanie ponúk:
Sídlo organizácie: Materská škola Estónska 3, 821 06 Bratislava
IČO: 31787045
DIČ: 202 132 77 59
e-mail: estonska3@gmail.com
Celá ponuka, doklady a dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku.
Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predkladá ponuku v pôvodnom jazyku a súčasne predloží úradný preklad do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku.
10. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena s DPH za celý
predmet zákazky a splnenie požiadaviek tejto výzvy.
Na základe výsledku vyhodnotenia ponúk bude určený úspešný uchádzač.
11. Podmienky týkajúce sa zmluvného vzťahu:
Objednávanie služby sa bude riešiť na základe objednávky v súlade s údajmi
uvedenými vo výzve a predloženej ponuky.
Zmluvný vzťah končí dodaním služby a uhradením zmluvnej čiastky.
12. Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov obstarávateľa
na základe faktúry vystavenej po dodaní služby na základe objednávky. Faktúra
musí obsahovať náležitosti daňového dokladu. Preddavok na predmet zákazky
sa neposkytuje.
13. Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky
z nasledovných dôvodov:
- nebude predložená žiadna ponuka,
- ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám vo
výzve na predkladanie ponúk
- ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo toto verejné obstarávanie
Mgr. Lenka Hricková
riaditeľka
v Bratislave 29.11.2021